Můj první horolezecký výlet do Adršpachu

Začalo to tak, že jsme po příjezdu ke stodole s bráchou stavěli potmě stan. Druhý den jsem šel na skály, ale neměl jsem lano, tak jsme lezli s Tomášem. Při natahování cesty spadly Tomovi brýle do spáry. Hřib tedy udělal první záchrannou akci, která proběhla úspěšně. Poté co jsme vylezli nahoru, a zapsali se do vrcholové knížky „Komunista“, se někteří začali bát slaňit dolů. Ondra tedy slezl výstupovou cestou, a já se rozbrečel, že to s té výšky neslaním. Já to slaňování potřebuju napřed natrénovat z nějaké nížky. Tak proběhla druhá záchranná akce tohoto dne, a já slanil dohromady s Tomem připnutý na jeho sedáku. Když jsme byli úspěšně dole, vyrazili jsme ještě na skálu zvanou „Mrdloň“. Taky dobrý.

Odpoledne jsme jeli vlakem do Teplic na nákupy. Koupil jsem si zelené lano a nějaké smyčky. Poté jsme se šli podívat, co nás čeká na Festivalu. Stavili jsme se na vernisáži, kde byly fotky o lezení a přeskokách z věže na věž. Večer jsem se vrátil do kempu a už se těšil na další den, jak vyzkouším to nové lano.

Ráno jsem byl natěšený, co zase zažijeme za dobrodružství. V Království jsme si vylezli na Myšku, prošli Himalájemi až do Podhradí a tam jsme vylezli na Bobek a Lichváře. Odpoledne zase hurá na Fesťák do parku, kde probíhaly soutěže na slečlajně.

Další den bylo po dešti, a proto jsme jeli na výlet vlakem do Radvanic, a pak dolů lesem do dolu „Bohumír“. Prohlídka dolu na měď se nám moc líbila, protože jsme šli v podzemí a po žebříkách. A pak hurá na Festival.

V neděli jsme letošní pobyt zakončili 11ti kilometrovým během teplickými skalami kde jsem doběhl na 14. Místě v juniorech a v tombole jsem vyhrál 70ti metrové lano – Hurááá.

Tak za rok zase ahoj v Ádru.

 

                                                                                                     Martin Havran 11 let